۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
۸۲ درصد واحدهای تولیدی زنجان بالای ۱۰۰ هزار دلار صادرات دارند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۸۲ درصد واحدهای تولیدی زنجان بالای ۱۰۰ هزار دلار صادرات دارند

زنجان- یگانه فرد،رئیس اتاق بازرگانی زنجان،با بیان اینکه از این تعداد هم ۸۲ درصد از واحدهای تولیدی استان بیش از ۱۰۰ هزار دلار صادرات دارند، اظهار داشت: مابقی صادرات واحدهای تولیدی باید مدیریت شود. 

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار،از وجود ۳۵۹ کارت بازرگانی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴۶ شرکت فعال است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد هم ۸۲ درصد از واحدهای تولیدی استان بیش از ۱۰۰ هزار دلار صادرات دارند، اظهار داشت: مابقی صادرات واحدهای تولیدی باید مدیریت شود. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: دراستان ۳۱ شرکت دربخش تعهدات ارزی مشکل دارند که تاپایان آذرماه فرصت دارند تا مشکل شان حل شود. 

یگانه فرد با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان دارای ۵۰۵عضو فعال است، اظهار کرد: این تعداد کارت‌های بازرگانی و کارت‌های عضویت دارند.

وی با بیان اینکه آموزش در بخش بازرگانی یکی از مهمترین موضوعات برای پویایی است، ابراز داشت: اتاق بازرگانی زنجان در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های خود موفق شده برای چند سال متوالی رتبه برتر کشور در بخش آموزش را از آن خودکند. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی بازاریابی دیجیتال، تحلیل و مشاوره کسب و کارها، نحوه تجارت با کشورهای حوزه اوراسیا، امور گمرکی و ترخیص کالا، اصول قوانین صادرات و واردات است. 

یگانه فرد بر تقویت آموزش های تخصصی دراستان تاکید کرد و گفت: باید این مهم  تاپایان سالجاری به خوبی اجرایی شود. 

کد خبر: ۵۹٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha