۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
میوه شب یلدای هرمزگان تامین شد/ افزایش قیمت نداریم
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان تره بار بندرعباس:

میوه شب یلدای هرمزگان تامین شد/ افزایش قیمت نداریم

بندرعباس- رئیس اتحادیه بارفروشان میدان تره بار بندرعباس گفت: برای تامین و عرضه محصولات کشاورزی ضروری مردم و میوه شب یلدا هیچ مشکلی وجود ندارد.

علی باصره در گفتگو با خبرنگار بازار، در تشریح وضعیت تامین میوه و تربار، بیان داشت: در حال حاضر برای تامین و عرضه اقلام ضروری کشاورزی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در این خصوص افزایش قیمت نیز نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در تولید و عرضه میوه شب یلدا هیچ مشکلی وجود ندارد و از مدتی پیش برداشت هنداونه در میناب شروع شده که تامین کننده بازار استان و حتی سایر استان های دیگر نیز خواهد بود.

باصره  با اشاره به تولید گوجه در پارسیان گفت: در حال حاضر گوجه در غرب استان تولید و برداشت می شود که نیاز استان را تامین خواهد کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان تره بار بندرعباس با اشاره به نحوی قیمت گذاری میوه و تره در بازار استان گفت: قیمت میوه و تره بار در بازارهای استان با دیگر استانها تفاوت چندانی ندارد و تنها تفاوت نیز به دلیل کرایه حمل بار است که محاسبه می شود.

وی اضافه کرد: قیمت اقلام در میدان تره بار هر چهارشنبه به صورت هفتگی اعلام و نرخ نامه به تمامی کسبه در این صنف ارسال و از روز شنبه هر هفته اعمال می شود.

کد خبر: ۵۹٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha