۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده «ملاسرا- شفت»
استاندار گیلان خبر داد

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده «ملاسرا- شفت»

شفت- استاندار گیلان از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه «ملاسرا- شفت» خبر داد و گفت: تا پایان سال آسفالت آن تکمیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه ستاد هماهنگی توسعه شفت با تجلیل از نقش آفرینی های موثر مردم این شهرستان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، شناسایی آسیب ها و ارزیابی شاخص های توسعه‌ ای در بخش های  مختلف را از اهداف این ستاد عنوان و اظهار کرد: برنامه راهبردی مشخصی تحت عنوان سند توسعه‌ شفت در قالب نقشه راه دستگاه‌های اجرایی تدوین شده که نیازمند مشارکت‌ مردم و تلاش مضاعف مدیران در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده است.

 استاندار گیلان به حمایت های دولت و تلاش نمایندگان قوه مجریه در استان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری با حمایت رییس سازمان برنامه و بودجه در تامین و تخصیص اعتبارات و پیگیری های صورت گرفته، شاهد جهش خوبی در انجام فعالیت‌ها به ویژه در پروژه های عمرانی هستیم.

 وی بر لزوم استمرار تلاش‌ها در مسیر ارتقاء شاخص‌های شهرستان شفت در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی تأکید و تصریح کرد: با توجه به اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه بهسازی راه ملاسرا-شفت، امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام روند آسفالت این مسیر باشیم.

استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در اتمام پروژه پل بداب تا پایان خردادماه سال آتی و شروع عملیات اجرایی پل چوبر تا پایان سال‌جاری افزود: در خصوص بازسازی شبکه توزیع برق به ویژه مناطق آسیب پذیر با توجه به در پیش بودن فصل سرما و نیز ابلاغ اعتبار پنج میلیارد تومانی و سرجمع اعتبارات روستایی، نیازمند تسریع در انجام امور هستیم.

ضرورت آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی
وی بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی بداب از ابتدای بهمن ماه و تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی برای برخورداری مردم از این نعمت تأکید و اظهار کرد: انتظار می‌رود با همراهی راهداری و دستگاه‌های ذیربط پروژه‌های آسفالت راه های روستایی نیز شتاب بیشتری گیرد.

زارع به جاذبه های گردشگری شهرستان و نیز فرصت های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی اشاره و اظهار کرد: تکمیل و فعال کردن پروژه های تولیدی و اقتصادی راکد و نیمه راکد و بهره گیری از ظرفیت های موجود در دستگاه‌های اجرایی و نهادهایی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت، با توجه به اعلام آمادگی صورت گرفته در دستور کار باشد.

 استاندار گیلان با تأکید بر اجرای تعهد ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌ها تا پایان سال و استفاده از تسهیلات پیش بینی شده، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای اجرای پروژه‌های اقتصادی باید در اولویت باشد.

 در این جلسه نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از پیگیری های مستمر و نگاه ویژه استاندار گیلان به توسعه شهرستان شفت گفت: اجرای پروژه حرم تا حرم در حوزه گردشگری و انجام مطالعات‌ راه شفت به زنجان از انتظارات مردم این منطقه است.

خلیل بهروزی فر به اختصاص اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومانی به پروژه ملاسرا-شفت اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای تسریع در عملیات اجرایی پروژه ها نیازمند هم افزایی بیشتر دستگاه‌های متولی هستیم.

کد خبر: ۵۸٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha