۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مجلس به دنبال تأمین مصالح کشور است/ حل مشکلات مردم اولویت اساسی مجلس
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس:

مجلس به دنبال تأمین مصالح کشور است/ حل مشکلات مردم اولویت اساسی مجلس

اردبیل - اسماعیلی، نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس با تصویب طرح اقدام راهبردی در مقابله با تحریم‌ها به دنبال تأمین مصالح کشور و مردم است و سیاسی‌کاری به هیچ عنوان هسته کاری مجلس در این زمینه نخواهد بود.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات مردمی و رفع دغدغه‌های آنان یک اولویت اساسی است و در این زمینه انتظار می‌رود با اجرای طرح اقدام راهبردی در مقابله با تحریم‌ها برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که عمل نکردن به تعهدات در برجام سبب لغو اجرای پروتکل‌های مربوطه خواهد شد، بیان کرد: به همین منظور فرصتی دو ماهه به دولت داده شده و بدون شک این اقدام مجلس به نفع تیم دولت خواهد بود چرا که این فرصتی است تا کشورهای عضو برجام اقدامات مناسب را در قبال تعهدات خود نسبت به این کشور انجام دهند.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود:  مجلس با تصویب این قانون به دنبال تأمین مصالح کشور و مردم است و سیاسی‌کاری به هیچ عنوان هسته کاری مجلس در این زمینه نخواهد بود.

اسماعیلی ادامه داد: در راستای مقابله با تحریم‌ها نیازمند کارشناسی‌های جدی و اساسی هستیم و به هیچ عنوان تا زمانی که جواب گستاخی غربی‌ها داده نشود از ما به عنوان ابزار استفاده خواهند کرد که به همین منظور وظیفه ما در حال حاضر فهماندن واقعیت به آنان است تا سرجایشان بنشینند.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود در این زمینه دولت برای عملیاتی‌سازی مصوبات مجلس همکاری لازم را داشته باشد و هر اقدام منفعلانه در این زمینه سبب بازایستادن چرخ اقتصادی کشور می‌شود که امیدواریم تصمیمات لازم در این زمینه هر چه سریع‌تر اتخاذ شود.

کد خبر: ۵۸٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha