۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
چهار هزار و ۵۱۵ پرونده مشمول مهلت در کهگیلویه و بویراحمد شد
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد:

چهار هزار و ۵۱۵ پرونده مشمول مهلت در کهگیلویه و بویراحمد شد

یاسوج- حسن پور، مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۵۱۵ فقره پرونده تسهیلاتی، مشمول دریافت سه ماهه مهلت پرداخت «اسمتهال» با محوریت کرونا تا پایان خرداد ۹۹ شد.

ارسلان حسن پور در گفتگو با خبرنگار بازار، افزود: با توجه به شیوع کرونا و هدفگذاری حمایت از واحد ها و فعالین دریافت کننده تسهیلات، تعداد یکصد و پنجاه فقره پرونده تسهیلات مشمول دریافت شش ماه تا یکسال استمهال شد.

وی بخشش ۱۰۰درصد وجه التزام تاخیر جریمه دیرکرد از دیگر اقدام صندوق دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامتی مردم و تاکید بر تحقق پروتکل‌های بهداشتی، دستگاه‌های ثابت و سیار پوز در اختیار فعالین کسب و کارها قرار گرفته تا مبادلات بر محور الکترونیک بهبود یابد.

حسن‌پور از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف یکصد میلیون ریال با نرخ چهار درصد به وام گیرندگان سنوات ۹۰ تا ۹۷ که توان پرداخت بدهی خود را ندارند با بازپرداخت بیست و چهار تا سی و شش ماهه خبر داد و گفت: علیرغم دوره تنفسی که از قبل برای تمامی طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی که از محل اعتبارات روستایی تسهیلات دریافت کرده بودند با صندوق مرکز برای دوره تنفسی مجدد رایزنی شد.

حسن پور تصریح کرد: همچنین صندوق کارآفرینی امید پرداخت مجدد تسهیلات قرض‌الحسنه به وام گیرندگان سنوات هشتاد و یک تا هشتاد و نه با نرخ چهار درصد و باز پرداخت بیست و چهار تا چهل و هشت ماهه به افرادی که توان بازپرداخت اقساط خود را نداشته‌اند را در دستور کار قرار داد.

مدیر صندوق کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت همه جانبه جامعه هدف خبر داد و گفت: توسعه کارآفرینی در شرایط فعلی کرونا حمایت بخش های مختلف را طلب می کند و صندوق کارآفرینی امید هدفگذاری های متعدد حمایتی از جمله تنفس تسهیلات در دوره های مختلف را عملیاتی کرده است.

کد خبر: ۵۸٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha