۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مغان را غارت نکنید
عضو مجمع نمایندگان اردبیل:

مغان را غارت نکنید

اردبیل- نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس در مورد تضییع بیت المال در کشت و صنعت و دامپروری مغان هشدار داده و با صدور بیانیه ای نسبت به هرگونه دست درازی در حقوق مردم و غارت اموال شرکت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جهانگیرزاده در مورد تضییع بیت المال در کشت و صنعت و دامپروری مغان هشدار داده و با صدور بیانیه ای نسبت به هرگونه دست درازی در حقوق مردم و غارت اموال شرکت واکنش نشان داد.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز با اشاره به ابطال واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: گزارش‌هایی مبنی بر سوء استفاده برخی افراد طماع و خائن از وضع موجود و غارت بیت المال دریافت می‌گردد. چنین افرادی که از وجدان و ایمان بی نصیب هستند بدانند که در برابر قانون و ذکاوت و اراده مردم، راهی جز تسلیم و مجازات ندارند و تمام اقدامات خیانتگرانه آنان رصد و پیگیری می‌شود.

در ادامه بیانیه آمده است: در منطقه ما تا به امروز از جانب دخالت های بیجای نا مادری ها و خیانت های افراد حریص و فرصت طلب که برای نیل به اهداف ناسالم خود همیشه در فکر دسیسه برای مغان و مغانی هستند صدمات مهلکی به خود دیده و همین از عوامل مهم عدم توسعه یافتگی منطقه ماست اما دیگر، وحدت و همدلی و حمایت و هوشیاری مردم عزیز و فعالین منطقه ای عرصه را بر چنین افرادی تنگ کرده و از این پس اجازه دخالت، خیانت و غارت مغان را به هیچ احدی نخواهیم داد. در این راستا برابر پیگیری های انجام شده از کمیسیون کشاورزی مجلس و نمایندگان دولت بزودی تکلیف مدیریت شرکت مشخص خواهد شد تا باری از نگرانی های مردم غیور و ولایی کم شود.

جهانگیرزاده اتحاد و همت را لازمه اصلی پیروزی عنوان کرده و آورده است؛  همه ما به پشتوانه ایمان و دلگرمیِ حمایت و پشتیبانی از یکدیگر آب پاکی بر نقشه های شوم خائنان ریخته و دست رد به سینه نا مادری ها خواهیم زد و برای آبادانی و توسعه مغان عزیز یکدل و یکصدا تلاش خواهیم کرد.

کد خبر: ۵۸٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha