۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
مشکل کمبود روغن نباتی در اردبیل برطرف شد
رئیس سازمان صمت اردبیل:

مشکل کمبود روغن نباتی در اردبیل برطرف شد

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: با توجه به این که در هفته‌های اخیر مشکلاتی در تأمین دو کالای اساسی پیش آمده بود با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مشکل مصرفی مردم را در تأمین روغن نباتی حل کردیم.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به این که در هفته‌های اخیر مشکلاتی در تأمین دو کالای اساسی پیش آمده بود با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مشکل مصرفی مردم را در تأمین روغن نباتی حل کردیم.

وی با اشاره به این که مشکلات تأمین روغن مایع و پکیج گرمایشی حل شده است بیان کرد: روغن نباتی در حال حاضر با پیگیری‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده به مقدار کافی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأمین شده و در این زمینه اهمیت به رفع نیاز مردم اولویت اساسی است.

رئیس سازمان صمت اردبیل ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای فعال‌سازی مجدد کارخانه روغن نباتی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور در آینده‌ای نزدیک برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل مشکلات مربوطه در دستور کار است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

صادقی با اشاره به کمبود پکیج نیز تصریح کرد: برخی گلایه‌ها در این زمینه پیش آمده بود که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هم‌اکنون پکیج‌های گرمایشی به استان حمل شده و در اختیار عاملان فروش قرار گرفته است که امیدواریم در این زمینه مراجعه به سایت سازمان صمت انجام یابد.

وی اظهار کرد: نظارت و بازرسی‌های لازم در راستای کنترل وضعیت بازار اولویت اساسی است و در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مربوطه به مشکلات و موانع موجود رسیدگی می‌شود که امیدواریم این مسئله را ما در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود و از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند.

کد خبر: ۵۸٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • قاسم IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      دروغ گویی آخر عاقبت نداره امروز یک قطره روغن هم نتونستم پیدا کنم.شما که راست میگید.شما مسلمان هستین ما نا مسلمان خیلی خوبه