۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
بودجه اصلاح ساختاری می شود| کمک به اقشار کم درآمد در سال ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به بازار خبر داد

بودجه اصلاح ساختاری می شود| کمک به اقشار کم درآمد در سال ۱۴۰۰

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اراده مجلس بر این است که بتواند اصلاحاتی را در بودجه سال ۱۴۰۰ اعمال کند، اصلاحاتی که بر اساس اصلاح ساختار بودجه خواهد بود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ و رسیدگی آن در مجلس گفت: اراده مجلس بر این است که بتواند اصلاحاتی را در بودجه سال ۱۴۰۰ اعمال کند.

وی تاکید کرد: این اصلاحات بر اساس اصلاح ساختار بودجه مدنظر قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: اما باید در این بودجه شفافیت منابع و مصارف را مدنظر قرار دهیم همچنین باید ساماندهی حمایتی در بودجه را پیگیری کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کمک به اقشار کم درآمد در بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ خواهد شد، بیان داشت: تلاش می‌کنیم در مسیر عدالت اجتماعی چه در استانها و چه برای افراد حرکت کنیم لذا سمت و سوی بودجه ۱۴۰۰ باید به سمت عدالت اجتماعی باشد.

حاجی بابایی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ باید بتواند رونق تولید را ایجاد کند، تاکید کرد: با اصلاحات ساختاری که در بودجه به تحقق می پذیرد باید چرخ تولید در کشور به حرکت در بیاید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا وابستگی بودجه به نفت کاهش پیدا کند و از همه مهمتر رابطه دولت با نفت و نفت با دولت را شفاف شود.

 رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همچنین تلاش می‌کنیم تا وضعیت تبصره ۱۴ بودجه را مشخص کرده و بودجه شرکت‌های دولتی را واقعی کنیم.

کد خبر: ۵۸٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha