۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
صادرات مازندران دو برابر می شود
استاندار مازندران:

صادرات مازندران دو برابر می شود

عباس آباد- حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: روند صادرات استان با ایجاد پایانه های صادراتی و شیلاتی و توسعه محصولات دو برابر خواهد شد.

احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در پایانه گل و گیاه عباس آباد در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر تقویت زیرساخت های صادراتی در استان اظهار داشت: روند صادرات محصولات در استان با توسعه و تکمیل پایانه های صادراتی دو برابر خواهد شد.

وی با اشاره به هدفگذاری سه میلیارد دلاری برای صادرات محصولات از استان اظهار داشت: با تکمیل پایانه های صادرات محصولات کشاورزی و شیلاتی این هدف قابل تحقق است.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به در دست ساخت بودن چهار پایانه صادراتی در استان اظهار داشت: پایانه محصولات کشاورزی و گل و گیاه در غرب استان از جمله طرح ها است که فاز اول آن به زودی تکمیل می شود.

توسعه کشت گلخانه ای در غرب مازندران
استاندار مازندران همچنین در جلسه ستاد رفع موانع تولید با اظهار اینکه باید ایده های سرمایه گذاری را براساس شرایط روز احصاء و شناسایی کنیم، توسعه کشت و فضای گلخانه ای را از اولویت های مهم توسعه استان بیان کرد.

وی با بر لزوم رفع موانع فراروی سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: توسعه کشت گلخانه ای در غرب مازندران از جمله اولویت ها محسوب می شود.

استاندار مازندران به کشت گلخانه ای در عباس آباد طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: بایدد فاز اول پایانه محصولات کشاورزی زودتر بهره برداری شود.

حسین زادگان گردشگری را از جمله اولویت های گردشگری در غرب استان یاد کرد و گفت: برای تکمیل پایانه محصولات کشاورزی عباس آباد بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بانک ملی تسهیلات داده شده است.

استاندار مازندارن به ظرفیت های غرب مازندران در حوزه های گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و خواستار احصای پتانسیل ها برای نیل به اهداف توسعه در استان شد.

کد خبر: ۵۸٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha