۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
پیشنهاد ادغام اتحادیه های صنفی در شهرهای کوچک

پیشنهاد ادغام اتحادیه های صنفی در شهرهای کوچک

نماینده اتاق اصناف ایران گفت: اتاق های اصناف در شهرهای کوچک منابع درآمدی اندکی دارند که کار را کمی سخت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، هادی فلاحی افزود: تعداد اتحادیه های صنفی در شهرهای کوچکی مانند دیواندره اندک است و منابع درآمدی اتحادیه ها نیز ناچیز است که باید برای آن راهکاری ارائه داد.

وی تصریح کرد: در شهرهای کوچک بهتر است اتحادیه های صنفی ادغام شوند تا تعداد اعضای اتحادیه ها بالا برود چرا که در حال حاضر اتحادیه ها در شهرهای کوچک زیر ۲ هزار واحدصنفی اعضا دارند.

نماینده اتاق اصناف ایران در دیواندره اظهار کرد: صنوف گوناگون در شرایط فعلی اقتصادی کشور، دغدغه‌های گوناگونی دارند از تامین سرمایه‌ در گردش گرفته تا مسائل مالیاتی و بیمه …. و مهم‌ترین دغدغه اصناف برون‌رفت از وضعیت کنونی اقتصادی کشور است.

فلاحی افزود: مهم‌ترین خواسته اصناف تدوین سیاست‌های کلی است که به برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصادی کشور کمک کند، رونق از دست‌رفته را به بازار برگرداند، تورم موجود را مدیریت کند تا اقتصاد کشور از حالت رخوت بیرون بیاید.

وی با اشاره به برخی از مشکلات این حوزه افزود: یک‌هزارم درصدی که از مالیات‌های اصناف دریافت شد، باید دوباره به اصناف بازگردد اما در عمل این اتفاق رخ نمی‌دهد و موارد دیگری نشان می‌دهد حق قانونی اصناف در عمل اجرا نمی‌شود.

کد خبر: ۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha