۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
 ۱۰ سال آینده چیزی از کشاورزی غرب مازندران باقی نمی ماند
نماینده مردم نوشهر در مجلس:

۱۰ سال آینده چیزی از کشاورزی غرب مازندران باقی نمی ماند

نوشهر- نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: تا ۱۰ سال آینده از کشاورزی در غرب استان چیزی باقی نمی ماند و آینده ای برای این بخش متصور نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی محسنی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری نوشهر با اظهار اینکه در غرب استان بعید می دانم کسی تا ۱۰ سال آینده کشاورزی کند، افزود: اکنون بسیاری از زمین های کشاورزی در دست کشاورازن نیست و آینده برای کشاورزی نداریم مگر آنکه کشاورزی صنعتی را بیاوریم.

وی یادآور شد:در حوزه صنعت نیز قفل محکمی بر منطقه البرز مرکزی زدند و صنعت نیز آینده ای نخواهد داشت و آینده منطقه غرب مازندران گردشگری خواهد بود وباید به گردشگری به صورت علمی بنگیریم.

وی با بیان اینکه گردشگری را به عنوان هدف و راهکار اصلی توسعه ببییم و همه برای گردشگری مطلوب و صنعتی تلاش کنیم، گفت: سرمایه گذارانی در منطقه وجود دارد که نیازی به یک ریال تسهیلات بانکی ندارند اما با موانع متعددی روبرو هستند.

محسنی یادآور شد: یک پروژه سرمایه گذاری در نوشهر از سال ۹۴ تاکنون لنگ مجوز است درحالی که باید از سرمایه گذاران در منطقه حمایت شود.

این نماینده مجلس با عنوان اینکه غرب مازندران محروم ترین نقطه استان به شمار می رود، افزود: برای بررسی مشکلان، نشست فرمانداران هشت شهر غربی استان با حضور فرمانداران و امامان جمعه برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به روند نابسامان و شتابان قیمت مسکن تاکید کرد باید با برنامه ریزی قیمت تمام شده و انحصار مسکن را پایان دهیم.

کد خبر: ۵۸٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha