۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
توجه بیشتر به اقتصاد دانش بنیان شرایط را برای تحقق جهش تولید مهیا می‌کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

توجه بیشتر به اقتصاد دانش بنیان شرایط را برای تحقق جهش تولید مهیا می‌کند

دهنوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به آمار تکان دهنده تعطیلی ۵۳ درصد از ۸۵ هزار واحد تولیدی کشور و بیکاری بیش از چهار میلیون نفر جوان تحصیلکرده می‌گوید توجه بیشتر به تسهیل اقتصاد دانش بنیان می‌تواند شرایط را برای تحقق جهش تولید مهیا کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدمحسن دهنوی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح صحبت‌های خود در نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن با  حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه، گفت: در این دیدار به بررسی همکاری‌های ما با قوه قضاییه جهت اصلاح ساختارهای فسادزا و رفع ناکارآمدی ها پرداختیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه در این جلسه یکی از دغدغه‌های اصلی ام در حوزه تولید را با رئیس دستگاه قضا مطرح کردم، افزود: با اشاره به آمار تکان دهنده تعطیلی ۵۳ درصد از ۸۵ هزار واحد تولیدی کشور و بیکاری بیش از ۴ میلیون نفر جوان تحصیلکرده، از آقای رئیسی خواستم با توجه بیشتر به تسهیل اقتصاد دانش بنیان کمک کنند شرایط برای تحقق جهش تولید مهیا شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: دیدارهای این چنینی با رئیس دستگاه قضائی کشور موجب می‌شود رویکرد عملیاتی دستگاه ها برای حل مسائل کشور تقویت شود.

کد خبر: ۵۸٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha