۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
از ۱۵ آذر ماه، صنوف گروه های شغلی یک و ۲ در تهران مجاز به فعالیت هستند
رئیس اتاق اصناف تهران:

از ۱۵ آذر ماه، صنوف گروه های شغلی یک و ۲ در تهران مجاز به فعالیت هستند

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از شنبه ۱۵ آذر ماه، صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی یک و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند. فعالیت گروه های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع می باشد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروههای شغلی ۱ و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی میتوانند مغازه های خود را باز کنند. فعالیت گروه های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع می باشد.

نوده فراهانی افزود: مشاغل گروه ۳ شامل بوستان ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران ها(شامل بیرون بر نمیشود)، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبائی، موزه ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی پر برخورد، چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی می باشد.

وی ادامه داد: گروه ۴ نیز شامل باشگاههای ورزشی و ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، باغ و حش و شهر بازی، مراکز آبی، استخر سر پوشیده، باشگاه های ورزشی سالنی است.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و از از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت کنند تا تهران دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه ها تعطیل نشود.

کد خبر: ۵۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha