۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
تولید تجهیزات نداجا در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی
فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد

تولید تجهیزات نداجا در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: همه تجهیزات و قطعات گلوگاهی را در شرکت‌های دانش بنیان در داخل کشور تولید کرده ایم.

به گزارش بازار، امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، افزود: نمایشگاه جهاد خودکفایی نیروی دریایی که در هفته نیروی دریایی برگزار شده است، امسال یک تفاوت ویژه با سال‌های قبل دارد و آن این است که به سمت استفاده از شرکت‌های دانش بنیان پیشرفته است.

وی گفت: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در ساخت تجهیزات و قطعات گلوگاهی به هیچ عنوان وابستگی یا ارتباطی با خارج نداشتیم و همه نیازمندی‌ها را در داخل کشور تامین کردیم.

امیر خانزادی افزود: از سال ۸۳ این کار به شکل جهادی شروع شد و شاید باورکردنی نباشد به اندازه‌ای ظرفیت‌های ساخت در داخل کشور زیاد است که در یک حرکت جهشی در سال ۹۸ و اوایل ۹۹ توانستیم همه قطعات گلوگاهی را که پیش از آن ثبت سفارش کرده بودیم تا از خارج وارد کنیم؛ همه را در داخل به وسیله شرکت‌های دانش بنیان تولید کردیم.

وی گفت: امروز نمونه‌ای از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان را در داخل کشور می‌بینید که در این نمایشگاه نمایش داده شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: یکسری خبرها و دستاوردهای بسیار خوبی برای ۶ ماه تا یکسال آینده داریم که جهش خارق العاده و بسیار خوبی را در ساخت پیشران‌های دریایی ایجاد کرده است و بموقع آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

کد خبر: ۵۷٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha