۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
مه شدید پروازهای فرودگاه امام را به مهرآباد کشاند/ پرواز هواپیمایی عراق به بغداد بازگشت

مه شدید پروازهای فرودگاه امام را به مهرآباد کشاند/ پرواز هواپیمایی عراق به بغداد بازگشت

به دلیل وجود مه و دید کمتر از ۱۵۰ متر در فرودگاه امام(ره) دو پرواز داخلی با MDM ایرتور از استانبول و IBG ایران ایر در مهرآباد به زمین نشستند.

به گزارش بازار، به دلیل وجود مه شدید و دید کمتر از ۱۵۰ متر پروازهای شرکت های هواپیمایی داخلی در فرودگاه امام به زمین نشستند. این پروازها شامل ایران ایرتور ۹۷۰۱ استانبول، ایران ایر ۷۲۲ هامبورگ و ایران ایر ۷۱۰ لندن هستند.

بنابراین گزارش، ورود مسافرین پس از چک گذرنامه و تحویل بار و بررسی توسط نمایندگان گمرک و بهداشت انجام شد. این مسافران از ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد با شرایط خروج مسافرین بین المللی چک و مطابق مراحل خروج مسافری، ترمینال را ترک می کنند.

خبرها حاکی از این است که به علت شرایط دید کم در فرودگاه امام، امکان اینکه پروازهای بیشتری در مهرآباد دایورت شوند وجود دارد.

بنابر اعلام حسینی مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی ( ره ) به دلیل نبود دید کافی و وجود مه در فرودگاه امام خمینی ( ره ) پرواز ایران ایر به شماره ۴۷۰۱ از مبدا دوبی، پرواز ایران ایر به شماره ۷۱۰ از مبدا لندن، پرواز ماهان به شماره ۰۷۶ از مبدا شانگهای و پرواز ایرتور از مبدا استانبول در فرودگاه مهرآباد به زمین نشستند.

طبق تایید روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی، پرواز هواپیمایی عراق به شماره ۱۱۱۱ به بغداد بازگشت و همچنین پرواز قطری از مبدا دوحه تا بهبودی وضعیت دید در فرودگاه امام انجام نمی شود.

کد خبر: ۵۷٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha