۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
احتمال غیبت رئیس جمهور در جلسه ارائه لایحه بودجه| سوء استفاده از ستاد ملی کرونا
عضو هیات رئیسه مجلس با بازار مطرح کرد

احتمال غیبت رئیس جمهور در جلسه ارائه لایحه بودجه| سوء استفاده از ستاد ملی کرونا

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق قانون باید شخص رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه در مجلس حاضر شود البته این طور که گفته شده احتمال دارد رئیس جمهور مجددا از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفته و در جلسه فردا حاضر نشود که البته بنده این اقدام را به نوعی سوءاستفاده از ستاد ملی مقابله با کرونا می‌دانم.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ارائه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس گفت: دولت قول داده است تا فردا لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم کند.

وی بیان داشت: البته طبق قانون باید شخص رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه در مجلس حاضر شود البته این طور که گفته شده احتمال دارد رئیس جمهور مجددا از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفته و در جلسه فردا حاضر نشود که البته بنده این اقدام را به نوعی سوءاستفاده از ستاد مقابله با کرونا می‌دانم.

این نماینده مجلس گفت: دلیلی ندارد وقتی که ۱۷۰ نماینده در صحن مجلس حاضر شده و پروتکل‌ها هم رعایت می‌شود، رئیس جمهور به مجلس نیاید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای سلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه پروتکل‌ها بهداشتی در مجلس رعایت شده است آقای رئیس جمهور باید در مجلس حاضر شوند. اما آنطور که به ما گفتند ایشان ظاهرا نمی‌خواهند در جریان تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس حاضر شوند و در حقیقت یک نماینده به مجلس بفرستند که البته این مسئله زیاد مهم نیست و آنچه برای ما مهم است حضور شخص رئیس جمهور در مجلس است. امیدواریم رئیس جمهور در تصمیم خود تجدید نظر کرده و در مجلس حاضر شوند.

کد خبر: ۵۷٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha