۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از رونمایی سامانه خدمات الکترونیکی تأییدیه تحصیلی خبر داد.

به گزارش بازار، محسن حاجی میرزایی در مراسم آغاز بهره برداری از این سامانه گفت: این تأییدیه برای افرادی که درخواست ادامه تحصیل در دانشگاه و یا اشتغال را آغاز کرده و یا دارالترجمه‌های قوه قضائیه یا سفارتخانه‌ها را داشته باشند، صادر خواهد شد.

وی افزود: یکی از خدمات پرتقاضا و مستمر تأییدیه مدرک تحصیلی است و افرادی که در مدارس داخل یا خارج از کشور در طی زمان‌های مختلف و در هر یک از دوره‌های تحصیلی و نظام‌های آموزشی تحصیل کرده باشند می‌توانند این تأییدیه تحصیلی را دریافت کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: آن‌هایی که به گذرگاه خدمات عمومی دولت متصل هستند می‌توانند به طور مستقیم این تأییدیه را دریافت کنند و آن‌هایی که متصل نیستند گذرواژه و رمز عبور جداگانه برای دریافت تأییدیه را دریافت خواهند کرد.

حاجی میرزایی گفت: همه دانشگاه‌ها هم اکنون به این سامانه دسترسی دارند و می‌توانند مدرک تحصیلی را دریافت کنند.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه هم از جعل مدارک تحصیلی جلوگیری خواهد شد و هم از حضور مستقیم متقاضیان در ادارات آموزش و پرورش صرفه جویی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با راه اندازی این سامانه محدودیت‌های زمانی دریافت تأییدیه تحصیلی برداشته شده و متقاضیان به صورت شبانه روزی می‌توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند

کد خبر: ۵۷٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha