۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
لزوم شفافیت و متفاوت بودن منابع و درآمد بودجه ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد

لزوم شفافیت و متفاوت بودن منابع و درآمد بودجه ۱۴۰۰

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: با توجه به مطرح بودن اصلاح ساختار بودجه در مجلس باید بودجه ۱۴۰۰ از نظر شفافیت منابع و درآمد با بودجه‌های سنوات گذشته متفاوت باشد.

به گزارش بازار، حمید رضا حاجی بابایی صبح امروز دوشنبه در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه جهت بررسی پیشنهادات پیرامون بودجه ۱۴۰۰ که با حضور آقای قالیباف رئیس مجلس برگزار شد، تصریح کرد: توقعات مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ این است که تغییراتی در اصولی که در سنوات گذشته برای بودجه وجود داشت، اعمال شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه مجلس، افزود: تاکنون تنها بودجه شرکت‌های دولتی ارائه شده و طبق قانون، دولت باید تا ۱۵ آذرماه لایحه بودجه عمومی سالانه کشور را نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

وی در ادامه گفت: این نشست مشترک در آستانه ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت به مجلس تشکیل شده است تا درخصوص راهکارهای رسیدن به یک بودجه تاثیرگذار و کارآمد به نتیجه برسیم.

حاجی بابایی همچنین ضمن تبریک به مناسبت روز مجلس، گفت: روز مجلس به نام شهید آیت‌الله مدرس که نماد یک نماینده انقلابی و مردمی بوده، نامگذاری شده است و امیدواریم ما هم بتوانیم با پیروی از سیره این شهید بزرگ خدمتگذار واقعی مردم باشیم.

کد خبر: ۵۷٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha