۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
تعلل تأمین اجتماعی در پاسخگویی به سؤالات طرح تفحص؛ منتظر جواب‌های قانع‌کننده‌ای هستیم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تعلل تأمین اجتماعی در پاسخگویی به سؤالات طرح تفحص؛ منتظر جواب‌های قانع‌کننده‌ای هستیم

اردبیل- نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این‌که مدت زمان زیادی‌ از ارسال سؤالات طرح تفحص مجلس به سازمان تأمین اجتماعی می‌گذرد، گفت: تا کنون هیچ عکس‌العملی را در این ارتباط از این سازمان شاهد نیستیم.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: علی‌رغم این که مدت زمان زیادی‌ از ارسال سؤالات طرح تفحص به سازمان تأمین اجتماعی می‌گذرد اما هیچ عکس‌العملی را در این ارتباط شاهد نیستیم و در این زمینه با بی‌توجهی مواجهیم.

وی با اشاره به این که در صورت عدم پاسخگویی مسئولین سازمان تأمین اجتماعی پیگیری از طریق ابزارهای نظارتی انجام می‌یابد گفت: درصدد هستیم اقدامات لازم را در این زمینه با هدف ایجاد شفافیت مالی و عدالت جغرافیایی سرمایه‌گذاری از طریق این سازمان محقق کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولین تأمین اجتماعی باید پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در ارتباط با چگونگی پرداخت حقوق نجومی به برخی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه شستا داشته باشند و با شفافیت در ارائه آمار مالی ما را قانع کنند.

نظری‌خانقاه ادامه داد: تعلل و تأخیر بیشتر از این نیز قابل قبول نیست و نیاز است در این زمینه با کم‌ترین وقت‌کشتگی جواب سؤالات ارسال شده را با دلایل قانع کننده و مستندات در اختیار ما قرار دهند تا کارشناسی‌های لازم در این زمینه انجام یابد.

وی اظهار کرد: در صورت قانع‌کننده نبودن پاسخ‌ها کمیته تحقیق و تفحص از شستا تشکیل و بررسی‌های لازم در این ارتباط برای رسیدگی به پرونده و وضعیت موجود انجام خواهد شد که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

کد خبر: ۵۷٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha