۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
جمع آوری ۱۲ هزار تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در راه‌های کشور
مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری اعلام کرد

جمع آوری ۱۲ هزار تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در راه‌های کشور

شهرکی ثانوی، مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری گفت: با هدف ارتقای ایمنی راه‌های مواصلاتی کشور و برخورد با متخلفان، ۱۱ هزار و ۸۰۹ دستگاه تابلو تبلیغاتی غیر مجاز از سطح راه‌های کشور جمع‌آوری شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی افزود: علاوه بر جمع آوری تابلوهای غیرمجاز به مساحت ۷۲ هزار و ۶۸۴ مترمربع، ۲۰ هزار و ۳۳۳ تبلیغات غیر مجاز دیگر به مساحت ۶۷۳ هزار و ۵۶۱ مترمربع شناسایی شده که در مراحل بعدی جمع آوری خواهد شد.

وی در خصوص انواع تابلوهای جمع آوری شده اضافه کرد: تعداد ۵۰۸۸ دستگاه از تبلیغات جمع آوری شده غیر مجاز مربوط به تابلوهای اختصاصی، ۲۲۱۵ دستگاه تابلو تبلیغاتی، ۵۳۸ دستگاه تابلو با محتوای فرهنگی و ۲۹۷۷ دستگاه از نوع سایر موارد بوده است.

شهرکی ثانوی گفت: در خصوص نوع سازه و روش اکران تبلیغات غیر مجاز جمع آوری شده در مدت یاد شده، ۵۸۸۲ دستگاه از نوع چند وجهی، ۵۹۷۶ دستگاه بنر، ۲۶۰۲ دستگاه استند، ۱۲۵۴۴ متر مربع دیوار نویسی و ۳۵۳۸ دستگاه از سایر موارد بوده است.

گفتنی است؛ این اقدامات در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در قالب یک کار مشترک بین حوزه راهداری و ادارات بازرگانی و سرمایه گذاری استان‌ها انجام شده است.

کد خبر: ۵۷٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha