۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
سالانه ۱۰۰ کارخانه جدید در مازندران احداث می شود
رئیس صمت مازندران:

سالانه ۱۰۰ کارخانه جدید در مازندران احداث می شود

ساری- قوانلو، رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: سالانه ۱۰۰ کارخانه جدید با دریافت پروانه وارد چرخه تولید و صنعت می شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۲۱۶ واحد غیرفعال تولیدی و صنعتی در استان مربوط به کانی های غیرفلزی است و هدف این واحدها از این طرح راه اندازی صنعت نبوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در سطح استان ۲۵ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان راکد و تعطیل هستند، افزود: سالانه حدود ۲۰۰ پروانه بهره برداری در استان مازندران صادر می شود.

وی با اظهار اینکه عمده واحدهای تولیدی در سال های قبل و غیر از فعالیت دولت کنونی تعطیل شده است، ادامه داد: طی ۹ ماه امسال ۱۳۲ پروانه بهره برداری و سال قبل ۲۰۸ پروانه صادر شده است.

قوانلو یادآور شد: این درحالی در سال ۹۷ حدود ۲۱۶ پروانه بهره برداری در استان صادر شده است و از مجموع ۲۰۰ پروانه ای که سالانه در استان صادر می شود ۱۰۰ پروانه مربوط به واحدهای جدید و بقیه مربوط به طرح توسعه است.

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: به طور میانگین سالانه ۱۰۰ کارخانه جدید در استان پروانه ساخت و بهره برداری گرفتند و اگر میانگین را در نظر گیریم طی هفت سال گذشته ۷۰۰ کارخانه جدید ایجاد شده است.

کد خبر: ۵۷٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha