۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین ۱.۸ برابر رشد یافت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین ۱.۸ برابر رشد یافت

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۶ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده‌اند که نشانگر رشد ۱.۸ برابری جذب سرمایه‌گذاران نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، توسعه تولیدات ایرانی و اشتغال پایدار جوانان و کمک به تحقق شعار سال، شکرت شهرک های صنعتی استان قزوین در هشت ماهه سال جاری موفق به جذب ۱۴۶ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است، در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۸۰ قرارداد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده در سال جاری بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال است و با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار چهار هزار و ۶۷۴ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با وجود تنگناهای مالی موجود در کشور و تحریم‌ها با رشد سرمایه‌گذاری از حیث تعداد و میزان در شهرک‌های صنعتی استان روبه‌رو بوده‌ایم، افزود: بر همین اساس و با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در سال‌های اخیر، ۳۵ درصد اشتغال ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

خانپور در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری های صنعتی نام برد و اظهار داشت: با گسترش شهرکهای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در زمینه ایجاد زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمینه و شرایط استقرار و ایجاد واحدهای صنعتی در جای جای این استان وجود دارد. 

وی  یادآور شد: بیشترین حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به شهرک‌های صنعتی تقاضا محور  لیا، کاسپین یک و دو (آبیک)، خرمدشت، حیدریه و آراسنج بوده است.

کد خبر: ۵۷٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha