۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
بیشتر آرایشگاه‌های زنانه در منزل فعالیت می کنند
رئیس اتاق اصناف زنجان:

بیشتر آرایشگاه‌های زنانه در منزل فعالیت می کنند

زنجان- موسوی، رئیس اصناف زنجان با بیان اینکه بیشتر آرایشگاههای زنانه در استان در منزل فعالیت می کنند، تصریح کرد: پلمب این گونه فعالیت ها امکان پذیر نیست.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار به بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان اشاره و اظهار کرد: از آغاز محدودیت های کرونایی تا هشت آذر ماه بیش از ۶ هزار و ۲۳۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته است. 

وی اظهار کرد: از این تعداد هزار و ۷۵۰ مورد اخطار دریافت کردند و تذکر شفاهی داده شده و ۴۰ واحد صنفی و خدماتی هم پلمب شده است و شهرستانهای زنجان و ابهر بیشترین واحد صنفی پلمب را داشتند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: این تعداد بازرسی توسط بازرسان اتاق اصناف، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، اماکن، نیروی انتظامی و بهداشت انجام می شود. 

موسوی تاکید کرد: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی و خدماتی استان نسبت به اوایل بهتر شده است. 

وی گفت: واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت یک ماه تعطیل می‌شوند.

رئیس اصناف زنجان با بیان اینکه بیشتر آرایشگاههای زنانه در استان در منزل فعالیت می کنند، تصریح کرد: پلمب این واحد صنفی امکان پذیر نیست. 

موسوی افزود: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا، واحدهای صنفی گروههای دو، سه و چهار از اول آذر ماه تا ۱۵ آذر حق فعالیت ندارند و از اصناف استان درخواست می‌شود برای قطع زنجیره کرونا مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را رعایت کنند. 

کد خبر: ۵۷٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha