۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
نحوه فعالیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در شرایط محدودیت‌های کرونایی
طی اطلاعیه‌ای اعلام شد

نحوه فعالیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در شرایط محدودیت‌های کرونایی

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درخصوص نحوه فعالیت در شرایط محدودیت‌های کرونایی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

پیرو بخشنامه‌های قبلی سازمان اداری و استخدامی کشور و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا به منظور اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ـ ۱۹ در شهرهای کشور به آگاهی می‌رساند، با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، در هفته پیش رو (۱۳۹۹.۰۹.۰۸ لغایت ۱۳۹۹.۰۹.۱۳) نحوه فعالیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه واقع در شهرهای با شرایط هشدار قرمز بدین شرح می‌باشد.

پیرو بخشنامه‌های قبلی سازمان اداری و استخدامی کشور و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا به منظور اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ـ ۱۹ در شهرهای کشور به آگاهی می‌رساند، با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، در هفته پیش رو (۱۳۹۹.۰۹.۰۸ لغایت ۱۳۹۹.۰۹.۱۳) نحوه فعالیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه واقع در شهرهای با شرایط هشدار قرمز بدین شرح می‌باشد:

۱- حضور کارکنانی که به تشخیص سرپرست، معاونان و مدیران مستقل سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه ضروری می‌باشد، حداکثر تا میزان یک چهارم مجاز خواهد بود، و این کاهش نیروی انسانی شامل همه کارکنان شاغل با هرگونه قرارداد همکاری می‌باشد. همچنین تعیین جانشین در زمان عدم حضور معاونان سازمان و شرکت‌های تابعه حداکثر به مدت یک روز در هفته ضروری می‌باشد.

۲- ضرورت حضور هریک از کارکنان، یک روز قبل از طریق معاونت یا مدیریت مرتبط به آنان اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا ضروری است کارکنان در طول هفته پیش رو در دسترس باشند. ضمناً سایر کارکنان موظف‌اند با هماهنگی و نظارت مدیران مربوطه، با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده برای انجام وظایف از منزل (دورکاری)، نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های اصلی دستگاه و ارائه خدمات به متقاضیان اقدام نمایند.

۳- در تمامی وضعیت‌های سه‌گانه شرایط هشدار، جلسات داوری و مأموریت‌های اداری غیرضروری همچنان لغو و معاونان و مدیران مستقل سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه موظف‌اند از اعزام کارکنان خود به مأموریت‌های اداری غیرضروری خودداری کنند. در موارد ضروری نیز جلسات به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

۴- از تمامی متقاضیان و طرفین قرارداد شرکت‌های تابعه درخواست می‌شود امور اداری و مراجعات حضوری خود را به تعویق بیاندازند تا زنجیره شیوع بیماری قطع شود.

۵- جریان فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تابعه قابل تعطیل نبوده و کماکان و بدون وقفه تداوم می‌یابد. ضمناً حضور مدیران و نمایندگان شرکت‌های تابعه، مدیران عامل شرکت‌های خدماتی و HSEE به منظور پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی بخش‌های زیرساخت، تولید و خدمات اضطراری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی الزامی می‌باشد.

بدیهی است، در صورت اخذ هرگونه تصمیم جدید از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا، موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۵۶٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha