۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
پیگیری ابهامات و مشکلات اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

پیگیری ابهامات و مشکلات اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

همزمان با آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، مقرر شد هریک از دستگاه‌های مسئول در اجرای طرح جامع محدودیت‌ها نسبت به معرفی نماینده مرتبط با مجموعه خود جهت استقرار در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام نمایند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، همزمان با آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با شیوع کووید۱۹ به دستور رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مقرر شد هریک از دستگاه‌های مسئول در اجرای طرح جامع محدودیت‌ها نسبت به معرفی نماینده مطلع و مرتبط با مجموعه خود جهت استقرار ۲۴ ساعته در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام نمایند.

در همین راستا و به موجب حکمی توسط سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، داود مهموم به عنوان مدیر امور استان‌ها معرفی و در محل قرارگاه مستقر شد.

در همین ارتباط داود مهموم مدیر امور استان ها اصناف در ستاد اجرایی قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا گفت: حضور مستمر نماینده اتاق اصناف ایران در قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به جهت تسهیل و تسریع امور مرتبط با اصناف در اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند بوده و چنانچه سوالات و ابهاماتی از سوی اتاق های اصناف کشور مطرح شود در این قرارگاه اعلام ونسبت به رفع ابهام مذکور پیگیری های لازم با قید فوریت انجام خواهد گرفت.

مهموم تاکید کرد: همکاری اصناف در اجرای محدودیت‌ها بسیار مسئولانه بوده و از همین رو رئیس جمهور چندی پیش مراتب قدردانی خود از اصناف کشور را اعلام کردند و وزیر کشور نیز پیش‌تر از اصناف به علت رعایت محدودیت‌ها تشکر کرده است.

مهموم درباره عمده سوالات مطرح شده از سوی اصناف در اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند محدویت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید۱۹ در شهرهای کشور» توضیح داد: بیشتر سوالات و شبهات درباره قرار گرفتن هر کدام از رسته‌های صنفی در گروه‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ است که واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران به آدرس www.otaghasnafeiran.ir در جریان فهرست رسته‌ها در گروه‌های شغلی و بخشنامه ها و اخبار مربوط قرار گیرند.

وی افزود: چنانچه روسای اتاق ها، اتحادیه ها و یا کارفرمایان صنفی پاسخ سوال خود را در فهرست تهیه شده، نیافتند و ابهام و سوال دیگری داشتند می‌توانند با مراجعه به اخبار کرونا، زیر شاخه ارسال سوال در پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران به آدرس https://b۲n.ir/۰۵۸۵۸۹  سوالات خود را ثبت کرده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

کد خبر: ۵۶٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha