۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
افزایش قیمت مرغ و لبنیات علی رغم کاهش قیمت ارز توجیه پذیر نیست
عضو مجمع نمایندگان استان تهران:

افزایش قیمت مرغ و لبنیات علی رغم کاهش قیمت ارز توجیه پذیر نیست

پاکدشت- بشیری، عضو مجمع نمایندگان استان تهران خواستار توجه ویژه به کنترل و مدیریت بازار شد و گفت: افزایش قیمت مرغ و لبنیات علی رغم کاهش قیمت ارز توجیه پذیر نیست.

فرهاد بشیری در گفتگو با خبرنگار بازار با انتقاد از تورم لجام گسیخته، تنبلی، کم تحرکی و بی خیالی مسئولان اظهار داشت: تبلیغات بسیاری در خصوص تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد کشور و قیمت ارز شد، اما در عمل شاهدیم، علی رغم کاهش نسبی و محدود قیمت ارز کالاهای اساسی مردم مانند مرغ و لبنیات افزایش قیمت داشته اند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران خواستار پاسخگویی رییس جمهور و مسئولین اجرایی ارشد کشور در خصوص قیمت هایی که هر روز افزایش می یابند، شد و گفت: گره زدن معیشت مردم به آن سوی مرزها نتیجه ای جز افزایش قیمت ها ندارد، اما متاسفانه شاهد سوء مدیریت در عرصه اقتصادی هستیم و دود آن نیز به چشم مردم می رود.

وی گفت: روز گذشته تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم کنترل بازار دادم و این امر را نیز پیگیری می کنم، چرا که امروز معیشت مردم با مشکل مواجه است و از سویی دیگر می بایست، هرچه سریع تر بازار خودرو و فولاد سامان دهی شود.

بشیری نیمه تمام ماندن برخی پروژه های حیاتی ملی را مورد اشارع قرار داد و گفت: پروژه های ملی فراوانی وجود دارد، که همچنان نیمه کاره بوده و تکمیل نشده اند، یکی از این پروژه ها کمربندی پاکدشت است، که در محور مواصلاتی تهران- مشهد به عنوان یکی از مهم ترین محورهای کشور قرار دارد و می بایست، پیش از این شاهد تکمیل شدن این کمربندی می بودیم.

کد خبر: ۵۶٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha