۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
بهره‌برداری از یک مجتمع آبرسانی روستایی و بهره مندی ۱۰ هزار ملایری از آب سالم
مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان خبر داد:

بهره‌برداری از یک مجتمع آبرسانی روستایی و بهره مندی ۱۰ هزار ملایری از آب سالم

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از راه اندازی مرحله نخست مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی و انتقال آب به روستای علی آباد دمق خبر داد و گفت: آبرسانی به ۱۰ هزار نفر از جمعیت روستایی ملایر محقق شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه عملیات اجرایی این مجتمع از سال ۹۵ آغاز شد، گفت: در مجموع ۱۱ روستا با جمعیت نزدیک به ۱۰ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی گفت: این پروژه که از مهمترین دغدغه‌های مسئولان شهرستان و مردم این روستا و روستاهای همجوار بود، بلافاصله پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفت و امروز با اعتباری حدود هفت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: با راه‌اندازی مرحله نخست این مجتمع آبرسانی به روستاهای کوسج‌خلیل، زیرآبیه، حسین‌آبادشاملو، دهنو و علی‌آباد دمق، قشلاق‌دهنو و ده‌شاکر انجام خواهد شد که در صورت تأمین اعتبارات بیشتر در مرحله دوم مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی روستاهای ده‌شاکر، پیرمیشان، مبارک‌آباد و حسن‌آباد قشلاق نیز آبرسانی و در آینده نزدیک تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۴ روستای شهرستان ملایر با جمعیتی حدود ۲۵ هزار خانوار زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب است، گفت: برای احداث مجتمع، چهار حلقه چاه حفر و حدود ۱۲ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه پمپاژ آب، تجهیزات برق و دیگر امکانات ضروری ایجاد شده است.

کد خبر: ۵۶٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha