۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
فاز اول و دوم کارخانه نساجی اردبیل راه اندازی می شود
طی ۴ ماه؛

فاز اول و دوم کارخانه نساجی اردبیل راه اندازی می شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: قسمت های مختلف کارخانه نساجی در حال بهسازی بوده و تا یک ماه آینده فاز اول و تا چهار ماه آینده فاز دوم این واحد راه اندازی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند بازسازی واحد راکد نساجی اردبیل گفت: در حال حاضر این واحد با استفاده از کارشناسان ماهر کشور بازسازی و برای آغاز فعالیت آماده می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر در راستای بازسازی این واحد فعالیت دارند، از آماده شدن فاز اول این واحد برای آغاز به کار تا یکماه آینده خبر داد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: این واحد  از ۱۰ سال گذشته به دلیل عدم عمل به تعهدات بانکی توسط مالکان قبلی در تملک بانک قرار داشته و تا کنون راکد بود.

بهنام جو بیان کرد:  این واحد با هماهنگی های به عمل آمده از اول سالجاری و همکاری بانک ملی به سرمایه گذار طرح واگذار شده است.

وی گفت: همه قسمت های کارخانه در حال بهسازی بوده و تا یک ماه آینده فاز اول و تا چهار ماه آینده فاز دوم این واحد راه اندازی می شود.

بهنام جو افزود: با برنامه ریزی های انجام شده توسط سرمایه گذاران این واحد حداقل ۷۰۰ نفر از جوانان استان در این واحد مشغول کار می شوند.

وی گفت: فعالیت این واحد در سال جهش تولید گامی برای تولید محصولات نساجی استان و تولید بهترین نخ و پارچه و البسه خواهد بود.

کد خبر: ۵۶٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha