۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
 متخلفان صنفی در گیلان ۳۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند
دبیر ستاد تنظیم بازار گیلان:

متخلفان صنفی در گیلان ۳۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند

رشت- دبیر ستاد تنظیم بازار گیلان گفت: متخلفان صنفی از ابتدای شهریور تا پایان آبان ماه بیش از ۳۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، فرهاد دلق پوش در ستاد استانی تنظیم بازار که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد، در گزارشی اعلام کرد: از ابتدای شهریور تا پایان آبان‌ماه امسال بیش از ۲۰ هزار مورد بازرسی در سراسر استان عملیاتی و دو هزار و ۷۷ پرونده در تعزیرات تشکیل شده و در پی آن متخلفان ۳۱۵ میلیارد ریال جریمه شده اند.

آرش فرزام صف معاون استاندار گیلان نیز در گزارشی علت کمبود مرغ  دولتی در برخی شهرستان‌ها را تشریح و بیان کرد: در گیلان قیمت‌های مصوب رعایت می‌شود اما در برخی از استان های همجوار قیمت مرغ به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده است.

وی علت برخی کمبود ها را خروج مرغ از مرزهای استان دانست و افزود: دولت برای تامین کالاهای اساسی بویژه آرد، یارانه های هنگفتی پرداخت می کند و شایسته نیست در شرایط سخت تحریمی، بخشی از سهمیه آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد یا برخی کارخانجات خوراک دام عرضه شود.

فرزام صفت همچنین با استناد به گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌ها، علت اصلی کمبود مرغ را برخی ناهماهنگی‌ها در سطح دو سازمان جهاد کشاورزی و صمت عنوان و اضافه کرد: تشدید نظارت‌ها اصلی ترین راهکار برای پیشگیری از بروز محدودیت در روند توزیع کالاهای اساسی است.

کد خبر: ۵۶٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha