۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
بازارچه « سرگذر» و جولان ویروس کرونا در همدان
فیلم استان‌ها؛

بازارچه « سرگذر» و جولان ویروس کرونا در همدان

همدان- بازار «سرگذر» همدان که از مراکز پر رفت و آمد و شلوغ همدان به شمار می‌رود به دلیل آنچه مرکز عرضه میوه و تره‌بار محسوب شده و تعطیل شدنی نیست این روزها با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی شاهد ازدحام جمعیت بیشتری است که این وضعیت نه تنها کنترل شیوع ویروس کرونا را غیرممکن ساخته بلکه به گسترش آن نیز دامن می‌زند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محدودیت های دو هفته ای برای کنترل شیوع کرونا در حالی از اول آذرماه امسال در سراسر کشور کلید خورده که در شهر همدان همچنان مراکزی که امکان شیوع ویروس کرونا در آنها بیشتر است فعال هستند و از قضا تعطیلی سایر بخش ها بر شمار جمعیت در این مراکز افزوده است.

بازار «سرگذر» همدان که از مراکز پر رفت و آمد و شلوغ همدان به شمار می رود به دلیل آنچه مرکز عرضه میوه و تره بار محسوب می شود و تعطیل شدنی نیست این روزها با اجرای طرح محدودیت های کرونایی شاهد ازدحام جمعیت بیشتری است که این وضعیت نه تنها کنترل شیوع ویروس کرونا را غیرممکن ساخته بلکه به گسترش آن نیز دامن می زند.

این بازارچه از آنجا که پس از پایان ساعت مجاز تردد در بازار همدان فعال است جمعیت بسیاری را به سمت خود می کشد تا جایی که طبق مشاهدات خبرنگار بازار شلوغی این بازارچه طی روزهای اخیر دوتا سه برابر شده است.

کد خبر: ۵۵٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha