۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
قیمت برنج وارداتی در استان سمنان ۱۸ هزار تومان تعیین شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان:

قیمت برنج وارداتی در استان سمنان ۱۸ هزار تومان تعیین شد

سمنان- منوچهری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان از اختصاص ۳۰۰ تن برنج وارداتی به استان خبر داد و گفت: قیمت مصوب این نوع برنج ۱۸ هزار تومان برای هر کیلوگرم قیمت گذاری شده است.

محمد باقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار بازار، از اختصاص ۳۰۰ تن سهمیه برنج وارداتی به استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این برنج با قیمت کیلوگرمی ۱۸ هزار تومان برای مصرف مردم عرضه می شود و متصدیان عرضه نیز باید این قیمت را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کشور این میزان سهمیه را برای استان در نظر گرفته است، افزود: اداره کل غله مسئولیت تخصیص این برنج و عرضه آن در استان را بر عهده دارد.

مدیرکل غله استان سمنان با بیان اینکه عرضه این برنج وارداتی با هدف تنظیم و کاهش التهاب بازار صورت می گیرد، گفت: این سهمیه تا پانزدهم آذرماه به تدریج در استان توزیع می شود.

منوچهری با بیان اینکه مردم در راتسای تهیه مایحتاج خودشان به خصوص برنج نگرانی نداشته باشند، بیان کرد: این میزان برنج به تدریج و به صورت مرحله ای توزیع و پس از پانزدهم آذرماه نیز مجددا سهمیه ای به استان تعلق خواهد گرفت لذا کمبودی در زمینه اقلام ضروری وجود ندارد.

کد خبر: ۵۵٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha