۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
۲۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران در دست اجرا است
استاندار مازندران:

۲۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران در دست اجرا است

ساری - استاندار مازندران گفت: ۲۰ پروژه اقتصاد مقاومتی شامل پرورش ماهیان خاویاری در استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به این ۲۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان در دست اجرا است، اظهار داشت: توسعه اکوسیستم نواوری و فناوری، پرورش ماهیان خاویاری و توسعه زراعت چوب از جمله طرح ها است.

وی ادامه داد: ایجاد و توسعه اقامت های بومگردی، زهکشی اراضی زراعی، نوغانداری، توسعه دهکده اقتصاد مقاومتی از دیگر پروژه های اقتصاد مقاومتی در دست اجرا در استان است.

وی با اشاره به طرح آزادسازی ساحل در استان از آزادسازی ۸۵ درصدی حریم قانونی ساحل در استان خبر داد و خواستار تسریع در آزادسازی مابقی حریم ساحل در دست تصرف شد و گفت: دستگاه های موجود در حریم قانونی دریا باید عقب نشینی کنند.

استاندار مازندران، پیگیری در زمینه پسماند را از دیگر انتظارات از فرمانداران بیان کرد و گفت: فرماندارن همجوار در حل مشکل پسماند به یکدیگر کمک کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه ۸۵۵ میلیارد ریال از اعتبارات درنظرگرفته شده برای حوزه پسماند به استان تخصیص داده شده استف گفت: در مجموع امسال ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه درنظر گرفته شده است.

استاندار مازندران دوخطه کردن راه اهن ساری - قائمشهر و حل مشکلات ترافیکی را از جمله پروژه های مهم ودارای اولویت در سال آتی بیان کرد.

کد خبر: ۵٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha