۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
 ۱۵ هزار شغل جدید صنعتی در مازندران ایجاد می شود
رئیس صمت مازندران:

۱۵ هزار شغل جدید صنعتی در مازندران ایجاد می شود

ساری- قوانلو، رئیس صمت مازندران، میزان سرمایه گذاری جدید صنعتی در استان را بیش از چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال جاری بیان کرد و گفت: ۱۵ هزار شغل جدید صنعتی ایجاد می شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان، افزود: در سال جاری بیش از ۶۵۰ فقره جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان صادر شد که در این بخش با رشد مواحه بودیم.

وی با اظهار اینکه پیش بینی می شود بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر با تکمیل واحدهای صنعتی مجوز گرفته شده بر شمار فعالان صنعتی در استان افزوده شود، از کاهش مدت زمان صدور جوازهای صنعتی در استان خبر داد و گفت: امسال به رغم وجود مشکلات، اقبال برای سرمایه گذاری در استان افزوده شده است.

وی میزان جواز صنعتی صادرشده در سال قبل را ۴۸۱ فقره بیان کرد و با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان از واحدهای صنفی خواست تا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی دقت لازم را داشته باشند.

قوانلو خواستار ثبت مشکلات واحدهای صنفی در سامانه سلامت شد و از اجرای گشت مشترک بازرسی توسط سازمان صمت و دستگاه های مرتبط برای نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد.

کد خبر: ۵۵٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha