۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
گوجه فرنگی را مدیریت شده مصرف کنید!
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران:

گوجه فرنگی را مدیریت شده مصرف کنید!

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با اشاره به افزایش قیمت گوجه فرنگی از مردم خواست در مصرف این کالا مدیریت نمایند.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی در خصوص اقدامات تعزیرات در هفته گذشته اظهار کرد: جدیدا مجموعه‌ای خودرویی کشف کرده‌ایم که خودروهای داخلی و خارجی را انبار کرده بود و قرار شد بر اساس مقررات قانونی تعیین تکلیف شود.

وی افزود: همچنین حراج مشکل‌دار یکی از پاساژهای تهران را شاهد بودیم که تخلفات متعددی را در پی داشت و ما در حال تصمیم‌گیری هستیم.

اسفنانی با بیان اینکه حراج باید دارای مجوز از اتحادیه مربوطه باشد، گفت: تخلف دیگر که بحث مجرمانه است، تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت جامعه می‌باشد و ما از مردم هم گلایه‌مندیم که چرا حضور در چنین حراجی را پذیرفته‌اند!؟

وی با بیان اینکه این افراد از نظر شرعی و قانونی دارای مسئولیت هستند و باید جبران خسارت نمایند، تصریح کرد: در خبرها آمده بود که قوه قضا نیز به این قضیه ورود کرده است.

اسفنانی گفت: اخیرا اعلام شده گوجه فرنگی افزایش قیمت داشته که البته در پروسه زمانی محدودی چنین کالاهایی ممکن است با وقفه چند روزه روبرو شوند و می‌طلبد مردم عزیز در نحوه مصرف این کالا مدیریت نمایند.

وی با بیان اینکه اجبار به فروش برخی محصولات در کنار روغن تخلف است، ادامه داد: قطعا کسی که این کار را انجام می‌دهد، نه تنها اقدامی غیر قانونی مرتکب شده بلکه باید با او برخورد شود.

اسفنانی افزود: اگر گران‌فروشی صورت می‌گیرد، دست فروش و واحد صنفی برای ما فرقی نمی‌کند و ما برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص افزایش قیمت لبنیات نیز گفت: زمانی ستاد تنظیم بازار برخی کالاها را مشمول قیمت‌گذاری تثبیتی می‌دانست و کسی حق تخلف از این قیمت را ندارد اما شرکت‌های لبنی ۳۸ قلم کالا تولید می‌کنند که سه نوع آن، مشمول قیمت‌گذاری می‌شوند.

اسفنانی در خصوص تخلفات کارمندان تعزیرات گفت: مردم می‌توانند بصورت مکتوب به دفتر بنده گزارش دهند و ما با صداقت برخورد خواهیم کرد.

کد خبر: ۵۴٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha