۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
 ۱۸ هزار واجد شرایط اقدام ملی مسکن در زنجان هستند
استاندار زنجان:

۱۸ هزار واجد شرایط اقدام ملی مسکن در زنجان هستند

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار واجد شرایط اقدام ملی مسکن در استان زنجان هستند، گفت: زمین ۱۱ هزار واحد آن تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بسیج یکی از یادگارهای امام راحل (ره) است و در تمام مقتضیات زمانی در عرصه بوده است. 

وی با بیان اینکه بسیج در برهه‌های مختلف ثابت کرده که پیرو ولایت‌فقیه بوده است، اظهار کرد: در عصر حاضر هم بسیج منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار واجد شرایط اقدام ملی مسکن در استان زنجان هستند، گفت:  زمین ۱۱ هزار واحد آن تامین شده است.

حقیقی تاکید کرد: در توزیع بودجه سال ۱۴۰۰ پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد بالا در اولویت قرار دارد و عملکرد بالای دستگاه‌ها در جذب اعتبارات ملی مورد توجه خواهد بود. 

وی با بیان اینکه کادر درمانی ۹ ماه است که شبانه روزی تلاش می کنند، گفت: هر کسی که به کرونا مبتلا شده و اقدام به ترک قرنطینه کند، ردیابی شده و با این اشخاص برخورد قانونی می شود.

استاندار زنجان، گفت: طی سال آینده برگزاری اولین کنگره ملی شهدای استان زنجان را پیش رو داریم و باید تمهیدات لازم برای برگزاری این کنگره به صورت باشکوه مورد توجه قرار گیرد. 

حقیقی به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اشاره کرد و افزود: این محدودیت ها از اول آذرماه امسال آغاز می شود. 

وی افزود: سرعت انتشار ویروس کرونا در شرایط کنونی نسبت به گذشته بیش از ۹ برابر شده و  امروز ۸۵ درصد افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند، انتقال ویروس به آن‌ها به واسطه برگزاری دورهمی‌های خانوادگی بوده است.

استاندار زنجان، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است. 

کد خبر: ۵۴٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha