۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
بازارچه مرزی «هلاله شمالی» در ایلام ایجاد می‌شود
استاندار ایلام:

بازارچه مرزی «هلاله شمالی» در ایلام ایجاد می‌شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مرزی استان، گفت: بازارچه مرزی هلاله شمالی ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با گروهی از مسئولان و بزرگان چوار اظهار کرد: شهرستان شدن چوار مستحق مردمان بزرگ این دیار است.

وی با اشاره به روال سخت کار تقسیمات کشوری در دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت قبل در حوزه تقسیمات کشوری بعضاً بی رویه کار شد و مناطق زیادی ارتقا یافت و البته این مشکلات مالی و اقتصادی و اجتماعی فراوانی برای دولت بعد ایجاد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: اما در دولت تدبیر و امید به دلیل تدوین طرح جامع تقسیمات کشوری در وزارت تقسیمات و ارتقاء مناطق کلان سخت و متوقف شد.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان اینکه، از ۲۰ تغییر در تقسیمات کشوری ظرف هفت سال گذشته سه مورد مربوط به ایلام است، اظهار کرد: ارتقای دهستان دشت عباس به بخش و ارتقای بخش‌های هلیلان و چوار به شهرستان کار بسیار سخت و دشواری بود که در این دولت انجام شد.

سلیمانی‌دشتکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بازارچه مرزی هلاله شمالی در منطقه چوار در آستانه ورود به هیئت دولت است، گفت: بازارچه هلاله شمالی در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه تصویب شده و به زودی به هیئت دولت ارجاع می‌شود.

کد خبر: ۵۴٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha