۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
زنجان در سرمایه‌گذاری خارجی رتبه اول کشوری را دارد
استاندار زنجان:

زنجان در سرمایه‌گذاری خارجی رتبه اول کشوری را دارد

زنجان- استاندار زنجان گفت: این استان در زمینه حجم سرمایه گذاری خارجی با ۱۵۶ میلیون دلار در سال ۹۸ رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان درمحل استانداری زنجان، گفت: در هر موضوعی دستگاه  اجرایی عمل کننده و اشخاص واقعیت‌ها را  بیان کنند.

وی اظهار کرد: باید اقداماتی که انجام می‌گیرد برای مردم بازگو شود، چراکه این حق طبیعی مردم است و باید با مردم صادقانه گفتگو کرد. 

استاندارزنجان، با بیان اینکه در زمان حاضر یک واحد تولیدی که بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور است زیر بار تست رفته است، گفت: ۶ هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری  این طرح است و اشتغال خوبی هم ایجاد خواهد شد. 

حقیقی تاکید کرد: کارخانه فولاد جوشکاری آلیاژی استان که نیاز کشور را تامین می کند و تا پایان سال به دست رئیس جمهوری افتتاح می شود.

وی افزود: استان زنجان در زمینه حجم سرمایه گذاری خارجی با ۱۵۶ میلیون دلار در سال ۹۸ رتبه اول کشوری را  کسب کرده است.

استاندار زنجان، ابراز داشت: طی سال گذشته ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان به چرخه تولید بازگشت و یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را به دنبال داشته است. 

حقیقی با بیان اینکه امسال احیای ۱۱ واحد تولیدی  و  صنعتی تعطیل دراستان در دستور کار است، افزود:  با فعال شدن این  واحدها بیش از یک هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری برای استان ایجاد می شود. 

وی با بیان اینکه زنجان در پدافند غیرعامل نیز جزو استان برتر است، تصریح کرد:  این استان در مدیریت بحران  هم رتبه چهارم کشوری را دارد. 

استاندار زنجان، گفت: باید خدمات ارائه شده و اقدامات انجام شده دراستان به مردم به خوبی بیان شود. 

کد خبر: ۵۴٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha