۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال در حوزه صنعتی زنجان سرمایه‌گذاری شد
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال در حوزه صنعتی زنجان سرمایه‌گذاری شد

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان بابیان اینکه سرمایه‌گذاری صنعتی در استان روبه رشد است، گفت: تا کنون حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در استان ۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال بوده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سرمایه گذاری صنعتی در زنجان رو به رشد است، گفت: تا کنون حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در استان ۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال بوده  است.

وی سهم زنجان از سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور را ۲.۴ درصد اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه ورود سرمایه گذار داخلی و خارجی به زنجان مطلوب است.

رئیس سازمان صمت زنجان، با اشاره به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: تولید کالای باکیفیت بالا و کالای رقابت‌پذیر مؤلفه مهم در تحقق شعار سال بوده و در استان به این مهم بسیار توجه شده است.

فغفوری با بیان اینکه بازاریابی و برند سازی برای تحقق  شعار سال مدنظر قرار گرفته است، ابراز کرد: توجه به این امر مهم باعث ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری طی دولت تدبیر و امید در زنجان خوب بوده است، افزود: در سال حمایت از تولید داخلی سرمایه گذاری خوبی در استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه طی چند سال متوالی است که مقام معظم رهبری بر امر اقتصاد تأکید دارند، تصریح کرد: مردم باید تولیدکنندگان را همراهی کنند و با مصرف کالای داخلی به رونق اقتصادی استان  هم کمک کنند.

فغفوری با بیان اینکه خوشبختانه طی سالجاری واحد تولیدی  و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است، یادآور شد: با فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل شده در استان اشتغال خوبی ایجاد شده است.

کد خبر: ۵٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha