۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
آزادسازی ۱۲۱ محدوده معدنی خراسان جنوبی
سرپرست سازمان صمت خبر داد

آزادسازی ۱۲۱ محدوده معدنی خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آزادسازی ۱۲۱ محدوده معدنی استان در آذر ماه سال جاری از طریق سامانه کاداستر برای سرمایه گذاران جدید خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، عباس جرجانی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با پیگیری های صورت گرفته از سوی این سازمان، آزاد سازی محدوده های اکتشافی استان در دوم آذر ماه سال جاری راس ساعت ۱۰ صبح صورت می گیرد.

جرجانی با بیان اینکه محدوده های معدنی مشمول آزاد سازی در استان به وسعت حدود هزار و 924 کیلومتر مربع است، اظهار کرد: این محدوده های معدنی در سامانه اینترنتی کاداستر معادن درج و متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه معدن می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲ آذر ماه ۹۹ نسبت به ثبت درخواست و پیگیری های بعدی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هر گونه ثبت محدوده اکتشافی بر اساس مفاد قانون معادن و آئین نامه اجرایی مربوطه بوده و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه کاداستر معادن و اخذ گواهینامه صلاحیت فنی و مالی از سازمان نظام مهندسی معدن، متناسب با امتیاز اخذ شده نسبت به ثبت محدوده اقدام لازم را بعمل آورند.

کد خبر: ۵۳٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha