۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
زنجان ارتباط خوبی با کشورهای عضو اکو دارد
رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

زنجان ارتباط خوبی با کشورهای عضو اکو دارد

زنجان-رنگ رونا، رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان، با بیان اینکه استان در سنوات گذشته در بخش تجارت بین الملل پیشرو بوده است، گفت: استان ارتباط خوبی با کشورهای عضو اکو دارد.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تعامل و همدلی با مدیران استانی در شرایط کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: در شرایط کنونی باید با همکاری یکدیگر در راستای کاهش مشکلات گام برداریم.

وی به پیگیری مشکلات معدنکاران در استان  زنجان از سوی کمیسیون معدن و شورای معادن اشاره کرد و یاد آورشد: خوشبختانه با جلساتی که برگزار شده پیشنهادات بخش خصوصی مورد قبول واقع شده و در راستای کاهش مشکلات بهره برداران گام برداشته شده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه همکاری و همدلی خوبی بین هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی وجود دارد، گفت: ایجاد مرکز مهارت آموزی با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای آغاز شده و امید است که این یک طرح بسیار خوب در استان اجرایی شود.

 رنگ رونا با بیان اینکه کنسرسیوم کشاورزی موضوعی بوده که در چند سال گذشته در اتاق بازرگانی زنجان پیگیری شده است گفت: از این ظرفیت می‌توان در استان به خوبی استفاده و کشاورزی را سر و سامان داد.

وی با بیان اینکه نقشه راه تجارت خارجی دراستان زنجان به نوعی با طرح کنونی به بالندگی رسیده است، گفت: باید از ظرفیت صادرکنندگان و به ویژه صادرکنندگان نمونه و اصلی در راستای این نقشه استفاده کرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه موضوع نوسانات ارزی باید کنترل شود تا کمترین آسیب به صنعت و تولید وارد شود، تاکید کرد: تغییر و بالا و پایین شدن قیمت‌ها یعنی ضربه به اقتصاد و این موضوع باید کنترل شود تا تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی کمترین آسیب را متحمل شوند.

وی با بیان اینکه زنجان در سنوات گذشته در بخش تجارت بین الملل پیشرو بوده است، گفت: این استان ارتباط خوبی با کشورهای عضو اکو دارد و حتی در بخش acd نیز پیش قدم و به عنوان میزبان مطرح بوده است.

کد خبر: ۵۳٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha