۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
۶۲ شرکت زنجان ۷۰ درصد از تعهدات ارزی خود را انجام دادند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۶۲ شرکت زنجان ۷۰ درصد از تعهدات ارزی خود را انجام دادند

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان، به برگزاری جلسات رفع تعهد ارزی در این استان اشاره کرد و گفت: تا به امروز ۶۲ شرکت در استان بیش از ۷۰ درصد از تعهدات ارزی خود را انجام دادند.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، به عملکرد یک سال گذشته اتاق بازرگانی زنجان اشاره کرد و گفت: در این مدت با برنامه‌ریزی انجام شده مسیر خوبی برای اتاق طی شد و اتاق هم در جلسات مختلف حرفی برای گفتن داشته و جایگاه آن ارتقا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه امسال با بحث شیوع ویروس کرونا آغاز شد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان در جهت رسالت‌های اجتماعی خود حضور پررنگی داشت و در بحث توزیع ضدعفونی و تجهیزات پزشکی و همچنین توزیع ماسک با کمک هیئت نمایندگان اتاق و فعالان اقتصادی و همچنین در بخش کمک‌های مومنانه در جایگاه خود مطلوب ظاهر شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: تشکیل کمیته احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نقشه راه تجارت خارجی استان دو برنامه ویژه در سال جاری بود. 

یگانه فرد با بیان اینکه مشکلاتی برای صادرکنندگان در مقطع کنونی وجود دارد،تاکید کرد: اما این وضعیت گذرا و باید برای پس از ان برنامه داشته تا صادرات ما به آن اهداف هدایت شود.

وی به حضور دبیرکل ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی در اتاق بازرگانی زنجان و همچنین برگزاری هشت جلسه رفع تعهدات ارزی اشاره کرد و افزود: در استان در رابطه با تعهدات ارزی کارت‌های بازرگانی تعلیق‌های آن‌چنانی رخ نداد و مشکلات با مدیریت حل شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با اشاره به اینکه انتخاب صادرکننده استان امسال به اتاق‌ها محول شده است، ابراز کرد: موضوع تعهدات ارزی موجب شد تا ثبت نام بالایی صورت نگیرد.

یگانه فرد ابراز داشت: زنجان در بخش پایش محیط کسب و کار در فصل بهار رتبه دوم و در تابستان هم رتبه پنجم را کسب کرده است.

وی به برگزاری جلسات رفع تعهد ارزی در اتاق بازرگانی زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا ۸۵ شرکت در اتاق حضور پیدا کردند و مشکلات آنها به صورت تخصصی بررسی و تا به امروز ۶۲ شرکت بیش از ۷۰ درصد از تعهدات ارزی خود را انجام دادند.

کد خبر: ۵۳٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha