۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
۶۱ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کارهای خرد در مازندران پرداخت شد
مدیرکل تعاون مازندران:

۶۱ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کارهای خرد در مازندران پرداخت شد

ساری - مدیرکل تعاون مازندران گفت: تاکنون بیش از ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق کسب و کارهای خرد و خانگی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری پیش ازظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از مراکز مشاوره شغلی مرکز استان مازندران، با اظهار اینکه تاکنون ۶۱ میلیارد تومان برای رونق کسب و کارهای خرد در استان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این درحالی است که هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های اقتصادی زودبازده وکارآفرین پرداخت شده است.

وی شمار مراکز مشاوره شغلی و کاریابی را در استان ۴۸ مرکز داخلی و پنج مرکز بین المللی کاریابی بیان کرد و گفت: امسال بیش از سه هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی داده شده است.

مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه ۴۷۰ میلیارد تومان از توان بانک های استان به بنگاه های اقتصادی تسهیلات داده شده است، گفت: پیگیری و تخصیص اعتبار ۷۵ میلیارد تومانی برای طرح های فراگیر از دیگر اقدامات است.

اصغری شمار مجوزهای صادره برای مشاغل خانگی در مازندران را ۲۱ هزار فقره اعلام کرد و گفت: ۳۵۵ میلیارد تومان نیز به طرح های روستایی از اعتبارات و منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

کد خبر: ۵٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha