۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
۱۳ واحد صنعتی غیرفعال ایلام به چرخه تولید بازگشتند
رئیس سازمان صمت استان ایلام:

۱۳ واحد صنعتی غیرفعال ایلام به چرخه تولید بازگشتند

ایلام - رئیس سازمان صمت ایلام با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۳ واحد غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: در تلاش هستیم تا هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، یارالله نصیری اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی مشکل‌دار و غیرفعال از ابتدای سالجاری تاکنون سه هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل‌های مختلف مصوب شده که تاکنون دو هزار ۷۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۳ واحد غیرفعال ایلام به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: در تلاش هستیم تا هیچ بنگاه تولیدی در سطح استان تعطیل نشود.

رئیس سازمان صمت استان ایلام افزود: سازمان صنعت، معدن تجارت نیز به عنوان مدافع واحدهای صنعتی در حد توان برای رفع مشکل واحدهای تولیدی همکاری می‌کند.

نصیری یادآور شد: تنها در مواردی نیز بنگاه‌هایی غیرفعال شده‌اند که دلیل عمده آن اختلاف شرکا و خواسته‌های فردی آن‌ها بوده که منجر به تعطیلی این واحدها شده است هرچند که این توانمندی نیز وجود دارد که این واحدها نیز فعال و به چرخه تولید بازگردند.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای استان ایلام نیز گفت: ۱۲ طرح بزرگ و شاخص با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا است که میزان سرمایه‌گذاری آن‌ها ۷۳۰ هزار میلیارد ریال است.

کد خبر: ۵٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha