۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ارائه صفر تا صد خدمات بیمه درمان شرکتی

ارائه صفر تا صد خدمات بیمه درمان شرکتی

مهم‌ترین مزیت بیمه درمان تکمیلی در این است که شما با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه، می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های درمانی خود را از طریق بیمه تکمیلی خود پرداخت کنید. بنابراین هزینه‌های سنگین پرداخت خدمات درمانی از روی دوش شما برداشته شده و سهم بیشتری از هزینه‌های درمان توسط شرکت‌های بیمه تأمین می‌شود.

به گزارش بازار، اگر تاکنون خود و کارکنان شرکت و مجموعه تحت مدیریت خود را بیمه تکمیلی نکرده‌اید به احتمال زیاد اطلاع دقیقی از مزایای آن ندارید. در این مطلب همراه ما باشید تا هم با اهمیت و ضرورت داشتن بیمه درمان تکمیلی آشنا شوید و هم یکی از بهترین راه‌های تهیه آن را به شما معرفی کنیم.

تفاوت بیمه درمان تکمیلی و پایه
در حالت کلی بیمه درمان به نوعی از بیمه گفته می‌شود که می‌تواند بخشی از هزینه‌های درمانی شما یا تمام آن را به عهده گرفته و پرداخت کند. بیمه درمانی به دو دسته تقسیم می‌شود؛ بیمه‌ درمان پایه و بیمه درمان تکمیلی. بیمه درمان پایه را می‌توان تنها از جانب نهادهای دولتی خاص مثل سازمان تأمین اجتماعی تهیه کرد؛ اما بیمه درمان تکمیلی را می‌توان از تمامی مراکز بیمه و شرکت‌های بیمه خصوصی نیز خریداری کرد. در مجموع، تا یک سقف مشخص از هزینه‌های درمانی را بیمه درمان پایه به عهده می‌گیرد؛ اما چنانچه هزینه درمان از سقف پرداخت بیمه پایه بیشتر باشد، مابقی هزینه درمان، توسط بیمه درمان تکمیلی پرداخت می‌شود.

مزایای بیمه درمان تکمیلی
بیمه درمان تکمیلی از مزایای بسیاری برای شخص بیمه شده برخوردار است و از پوشش‌های آن می‌توان به هزینه‌های بستری، ویزیت، دارو، دندانپزشکی، هزینه‌های زایمان، خدمات آزمایشگاهی خدمات اورژانس، هزینه‌های آمبولانس، هزینه‌های پاراکلینیکی مانند سونوگرافی، ماموگرافی و ...، هزینه‌های جراحی‌های مهم، هزینه‌های خرید اروتز و پروتز و هزینه‌های عمل‌های سرپایی اشاره کرد.

در نگاه کلی، مهم‌ترین مزیت بیمه درمان تکمیلی در این است که شما با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه، می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های درمانی خود را از طریق بیمه تکمیلی خود پرداخت کنید. بنابراین هزینه‌های سنگین پرداخت خدمات درمانی از روی دوش شما برداشته شده و سهم بیشتری از هزینه‌های درمان توسط شرکت‌های بیمه تأمین می‌شود.

انواع بیمه درمان تکمیلی شرکتی
خود بیمه‌های درمان تکمیلی نیز به سه گروه بیمه‌های تکمیلی گروهی، بیمه‌های درمان خانواده و بیمه‌های تکمیلی انفرادی تقسیم می‌شود.

بیمه درمان تکمیلی گروهی، مختص سازمان‌ها و اداراتی است که برای کارکنان خود بیمه درمانی در نظر می‌گیرند. بیمه‌ تکمیلی سازمانی، با توجه به تعداد کارکنان سازمان و افراد تحت پوشش، مزایا و تعهدات متنوعی را ارائه می‌کند. همچنین شخص بیمه‌شده می‌تواند همسر، فرزند و هر شخصی که تحت تکفل خود است را هم بیمه کند.

هر شرکت بیمه شرایط و ضوابط مختص خود را در ارائه بیمه درمان گروهی دارد. از حداقل تعداد پرسنل شرکت گرفته تا سقف تعهدات، هر کدام در شرکت‌های بیمه مختلف است. این مسئله باعث می‌شود انتخاب مناسب‌ترین بیمه با توجه به دغدغه‌ها و نیازهای متعدد کارکنان کار چندان ساده‌ای نباشد. پیشنهاد ما این است که برای این کار با کارشناس متخصص و باتجربه بیمه مشورت کنید.

بیمه درمان سازمانی تیم‌شیم
وب‌سایت تیم شیم، با برخورداری از مشاوران متخصص در حوزه‌ی بیمه، به شما مشاوره‌های لازم در جهت انتخاب مناسب‌ترین بیمه برای شرکت و سازمانتان را ارائه می‌دهد. تیم‌شیم با تمامی شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده بیمه درمان گروهی قرارداد دارد و سبد انتخاب‌ متعدد و متنوعی را  در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید آنلاین بیمه از تیم شیم می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

همچنین این امکان از طریق تیم‌شیم برای شرکت‌های کوچک و متوسط مهیاست که حتی با حداقل ۱۵ بیمه‌شده بتوانند از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار شوند. جدا از این، مزیت‌های متعدد دیگری نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد که برای اطلاع از آن‌ها تنها کافی است اقدام به ثبت نام در طرح بیمه سازمانی تیم‌شیم نمایید.

کارشناسان متخصص و مشاوران تیم شیم، با تعهدی که به شما و تمامی کاربران سایت تیم شیم دارند و با ارائه‌ی اطلاعاتی جامع و کامل به شما کمک می‌کنند تا مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

البته پشتیبانی و ارائه‌ی خدمات مشاوره و تخصصی تیم شیم، تنها محدود به خرید بیمه نیست. در هر زمانی از فعال بودن بیمه‌ی خود، چنانچه به مشکلی برخوردید که نیاز به مشاوره یا تسریع در عملکرد فرآیندها داشتید، تیم شیم همواره همراه و پشتیبان شما است و تا حد ممکن به کمک‌رسانی مشتریان خود، پایبند است. همچنین در دانشنامه آنلاین بیمه این سایت، می‌توانید علاوه بر اخبار این حوزه از مقالات و آموزش های کاربردی آن بهره مند شوید

کد خبر: ۵۳٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha