۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
امسال ۳۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کنیم
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) :

امسال ۳۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کنیم

مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: امسال در مجموع ۱۵۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد کرده ایم که تا پایان سال به ۳۰۰ هزار شغل می‌رسد.

به گزارش بازار، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: اوایل سال قول داده بودیم که نزدیک ۱۰۰ هزار طرح را با ظرفیت ایجاد ۳۰۰ هزار شغل اجرا کنیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که به همت توان، خلاقیت و مدیریت مردم و اعتماد آن‌ها به ما، موفق شدیم که در ۶ ماه اول امسال ۱۳۰ هزار و ۲۵۸ بنگاه اقتصادی با ۱۵۰ هزار شغل و یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: کارهایی که در بخش اشتغال زایی ستاد انجام می‌دهیم، با محوریت تولید است.

وی افزود: با یکصد و ۵۰ هزار شغلی که ایجاد کرده ایم و با بیش از سی هزار طرحی که امروز شاهد بهره برداری آن در دور افتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور هستیم، هم اکنون ۱۷ درصد گوشت قرمز کشور شامل ۲۶ هزار تن گوشت قرمز تامین می‌شود.

مخبر افزود: در حوزه تولید شیر، جو و کالاهای اساسی دیگر گرفته تا حوزه دانش بنیان از جمله تولید ونتیلاتور، ماسک و داروهای کرونا، کیت تشخیص و واکسن کرونا، در ستاد اجرایی اقدام‌های خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: طرح‌های اجرا شده در این عرصه، طرح‌های مهم و راهبردی در کشور است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در زمینه منابع انسانی و مالی لازم محدودیت داریم و وقتی که به مردم وصل می‌شویم و از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌کنیم هر دو محدودیت برطرف می‌شود و اینگونه قدرت توسعه بیشتری می‌یابیم.

وی اضافه کرد: قول داده ایم که تعداد شغل‌های ایجاد شده را تا پایان سال به ۳۰۰ هزار شغل برسانیم.

کد خبر: ۵۳٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha