۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
صادرات زودهنگام به برند مرکبات در مازندران لطمه می زد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

صادرات زودهنگام به برند مرکبات در مازندران لطمه می زد

ساری- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، صادرات زودهنگام را عاملی مضر برای برند مرکبات استان دانست و خواستار پیشگیری از این مساله شد.

به گزارش خبرنگار بازار، منصورعلی زارعی بعدازظهر سه شنبه در نشست با فعالان بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی میزان تولید مرکبات استان را بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: متاسفانه برخی تجار پرتقال را با رنگ آوری وارد بازار خارجی کردند.

وی با اظهار اینکه صادرات زودهنگام و رنگ آوری شده به بازار مرکبات استان لطمه زده است، خواستار برنامه ریزی برای جلوگیری از این روند شد و گفت: نباید به برند استان لطمه زد.

وی همچنین با اشاره به حساسیت های موجود در زمینه کارت های بازرگانی گفت: باید این کارت ها با حساسیت های ویژه ای صادر شود و نباید از آن سوء استفاده کرد.

زارعی با اظهار اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم به تلاش مجلس برای حمایت از کسب و کار و تولید اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان در خط مقدم قرار دارند و باید از آنان حمایت کرد.

سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به عقب ماندگی مازندران از توسعه صنعتی اظهار داشت: متاسفانه تحریم ها بر شاخص های مختلف از جمله توزیع درآمد در کشور اثر گذاشته است.

وی در عین حال از آمادگی مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان خبر داد.

کد خبر: ۵۳٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha