۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
بهره برداری از نخستین سیستم ترمز واگن‌های باری کشور
مدیرعامل شرکت راه‌آهن خبر داد

بهره برداری از نخستین سیستم ترمز واگن‌های باری کشور

رسولی، مدیر عامل شرکت راه آهن، از بهره برداری نخستین سیستم ترمز واگن‌های باری کشور خبر داد.

به گزارش بازار، سعید رسولی در مراسم ششمین و هفتمین مرحله بهره برداری از ناوگان جدید ریلی در سال جهش تولید گفت: سیستم ترمز جز سامانه‌هایی است که ما به خارج از کشور وابستگی داشتیم، اما امروز با استفاده از توان داخل و تلاش مهندسان بومی توانستیم این سیستم را در کشور تولید کنیم.

وی همچنین از بهره برداری از سامانه پروژه مدیریت استعدادهای راه آهن خبر داد و افزود: ۳ هزار و ۷۷۵ نفر از کارشناسان و مدیران راه آهن در مرحله نخست، مخاطب این طرح خواهند بود.

مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: این افراد اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری و در شش مرحله مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ما اطلاعات خوبی از مدیران خواهیم داشت که برای آینده راه آهن و همچنین کشور، مؤثر خواهد بود.

رسولی در ادامه با اشاره به الحاق ۱۲۲ دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه ریلی کشور، شامل: لوکوموتیو، واگن مسافری و واگن باری افزود: امیدوارم با حمایت از شرکت‌های تولیدی در بخش ریلی، بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی گفت: نهضت نوسازی و بهسازی ناوگان ریلی، همواره در دستور کار بوده و امیدواریم بتوانیم ناوگان شایسته و در خور شأن مردم داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت راه آهن اضافه کرد: امروز با استفاده از تسهیلات خارجی، ۱۵ دستگاه لوکوموتیو به شبکه ریلی وارد شده که همه این اقدامات، امنیت شبکه را تأمین می‌کند.

وی یاداور شد: مقدمات دریافت این تسهیلات در سال‌های گذشته انجام شده است.

رسولی در پایان، بر کاهش وابستگی و حمایت از تولید داخل، تاکید کرد.

کد خبر: ۵۳٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha