۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۲ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۲ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سرمایه‌گذار خارجی همزمان با سال جهش تولید در زمینه تولید محصولات شیمیایی و تجهیزات گرمایشی-سرمایشی در شهرک‌های صنعتی استان جذب شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور در این باره اظهار داشت: یکی از این سرمایه گذاران مربوط به یکی از کشورهای همسایه است که در زمینه تولید محصولات شیمیایی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این سرمایه گذار خارجی قرار است واحد تولیدی خود  را در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان بوئین زهرا احداث و راه اندازی کند.

خانپور بیان کرد: یک سرمایه گذار اروپایی نیز در زمینه تولید تجهیزات و وسایل گرمایشی و سرمایشی در شهرک های صنعتی قزوین جذب شده است و امیدواریم به زودی شاهد شروع به ساخت واحد تولیدی مربوطه باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: در حال رایزنی برای جذب سومین سرمایه گذار خارجی در سال جاری در شهرک های صنعتی استان قزوین هستیم که در زمینه صنایع غذایی به فعالیت می پردازد.

خانپور با بیان اینکه تحریم ها جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی کشور از جمله استان قزوین را متوقف نساخته است، گفت: جذب سرمایه گذار خارجی در حالی که کشورمان تحت شدیدترین تحریم های مالی و اقتصادی که به شکل غیرقانونی وضع شده اند، نشان می دهد که میهن اسلامی از جمله استان قزوین از ظرفیت ها و جذابیت های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار هستند.

وی یادآور شد: تاکنون نزدیک به ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به فعالیت ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان در زمینه تولید انواع محصولات غذایی، شیمیایی، کالاهای بهداشتی و شوینده ها، قطعات خودرو، مصالح نوین ساختمانی و مصنوعات چوبی و لوازم خانگی، اظهار داشت: با فعالیت این واحدها برای نزدیک به دو هزار نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر: ۵۳٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha