۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
اصفهان ۱۸۰۰ مرغداری دارد/ کاهش قیمت گوشت مرغ در گرو تامین نهاده‌ها
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:

اصفهان ۱۸۰۰ مرغداری دارد/ کاهش قیمت گوشت مرغ در گرو تامین نهاده‌ها

اصفهان- رئیس سازمان جهادکشاورزی اصفهان گفت: برای کاهش قیمت گوشت مرغ در استان به تامین نهاده‌ها و واگذاری آن به یک هزار و ۸۰۰ واحد مرغداری نیاز داریم.

مهردار مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تامین نهاده‌ها، جلوگیری از قاچاق دام سبک در برخی استان‌های مرزی و افزایش میزان عرضه در بازار از دلایل کاهش و ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار است، اظهار داشت: در این راستا با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان اصفهان همه واحدهای صنفی در این زمینه موظف به نصب قیمت در واحد صنفی خود شدند.

وی همچنین به راه‌اندازی سامانه بازارگاه در استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه برای ثبت‌نام دریافت نهاده‌های دام و طیور راه‌اندازی شده است.

ثبت‌نام ۲۰۰ واحد مرغ تخم‌گذار در سامانه بازارگاه
رئیس سازمان جهادکشاورزی اصفهان با تاکید بر اینکه ۲۰۰ واحد تولیدی مرخ تخم‌گذار در سامانه بازارگاه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: روند واگذاری نهاده‌ها به این واحدها در دستور کار قرار گرفته و در مرحله اجرا شدن است.

مرادمند با بیان اینکه با اجرای این طرح شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار و افزایش عرضه این محصول بودیم، ابراز داشت: البته باید توجه داشت که برای ترخیص و حمل و نقل نهاده‌ها همچنان دچار مشکلاتی هستیم که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام یک هزار و ۸۰۰ واحد مرغداری در سامانه بازارگاه استان اصفهان امری زمان بر است، تصریح کرد: به مرور و با ثبت‌نام این واحدها و عرضه مرغ یک روزه شاهد ثبات قیمت مرغ گوشت در بازار نیز خواهیم بود.

کد خبر: ۵۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha