۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به پرداخت هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی استان گفت: این تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی پرداخت شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح سه‌شنبه در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح تسهیلات رونق تولید ۹۹ تاکنون هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ و بند الف تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) پرداخت شد، اظهار داشت: ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی با تأکید بر اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی ۲۱۵ واحد به ارزش حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید ۹۹ است، تصریح کرد: ۲۸۵ واحد به ارزش چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری، ۳۶۷ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۸۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت شد.

تشنه دل با اشاره به‌ضرورت رونق و حمایت از تولیدات داخلی بیان کرد: مشکلات زیربنایی، تأمین اجتماعی و مالیات چهار واحد تولیدی استان نیز در این نشست بررسی شد.

کد خبر: ۵۳٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha